MITJANS DE SEGMENT I PROXIMITAT

Que els temps han canviat no és cap novetat. Cada dia rebem infinitat d’imputs comunicatius que provoquen una sobresaturació de l’audiència. No només hi ha més mitjans (més diaris, més cadenes de televisió, més digitals…) sinó que, a més, qualsevol de nosaltres pot ser, també, un emissor de continguts. Tots podem, i volem, comunicar. 

Els mitjans s’han multiplicat, però l’audiència no. Davant d’aquesta situació, els mitjans de comunicació de segment tenen un avantatge sobre els altres: compten amb una audiència molt més fidel i, el que és més important, perfectament definida respecte dels generalistes. 

Aquella marca o negoci que es publiciti en el mitjà que agrupa els seus clients potencials tindrà més possibilitats d’èxit en les seves campanyes, ja que s’assegurarà el fet de contactar amb el seu target i participar en la comunitat que li interessa. Una publicitat més efectiva, en definitiva. 

A Essabedé creiem en la comunicació de segment i de proximitat. Per això ens enorgulleix impulsar els mitjans de comunicació de les famílies de Sabadell i Terrassa: el Petit Sabadell i el Petit Terrassa.

El Petit Sabadell i el Petit Terrassa son dues plataformes independents de serveis orientades a les famílies sabadellenques i terrassenques i a totes aquelles que fan vida en aquestes ciutats.   

A més de ser l’únic lloc que agrupa totes les activitats familiars, les dues plataformes es configuren com mitjans de comunicació de segment on també s’ofereixen informació, ofertes, recursos diversos i butlletins electrònics setmanals per gaudir en família en una de les àrees més poblades de Catalunya i amb un pes econòmic més important del país. 

WEB- Baner PSPT